Wednesday, August 27, 2008

Napolitane cu crema de biscuiti

5 foi de napolitane
400 g biscuiti
400 g zahar
200 ml lapte
2 linguri cacao
250 g unt sau margarina
esenta de rom
cranberries uscate/stafide/nuci (optional)

Biscuitii se pun intr-o punga si se sfarama cu sucitorul, sau se dau prin masina de tocat. Laptele si zaharul se pun impreuna la fiert si se lasa pe foc pana ce amestecul are consistenta unui sirop. Se adauga biscuitii si se mai fierbe 1-2 min. Se lasa sa se raceasca usor si se adauga untul/margarina, esenta de rom, cacao si pentru cine doreste stafide inmuiate, in prealabil, sau nuci tocate. Eu am pus cranberries uscate inmuiate 30 min. in suc de cranberries, apoi scurse bine. Se ung foile de napolitana, apoi prajitura se da la rece pana a doua zi, punand deasupra o greutate pentru a presa foile.

4 Comments:

Irina said...

Heeeei, acum am vazut blogul !
Felicitari !!!

Unknown said...

Ce lucruri minunate ai tu aici! Felicitari!

Unde gasesti foi de napolitane? Eu sunt in Seattle si habar nu am unde sa le caut.

Liliana

Georgiana Petru said...

Foarte buna ideia asta!!! Am facut-o si eu aseara. a iesit delicioasa!!! mersi pt reteta :*

Raluca B said...

Va rog sa explicati(caci sunt incepatoare)cat de calda tb sa fie compozitia cand se adauga untul. Trebuie sa fie calda, ca sa se topeasca, sau rece?
multumesc

blogger templates | Make Money Online