Friday, October 3, 2008

Premiul Brillante

iPrimul premiu primit din partea Danei - dana2dor
Te felicit si eu pentru minunatul tau blog, si-ti multumesc ca te-ai gandit la mine.

Premio Brillante webmws-award 2008

Este un premiu dedicat blogurilor si site-urilor care stralucesc prin tema care o expun cat si prin design.

Regulile sunt urmatoarele:
- Cand se primeste premiul, trebuie scris un post cu poza premiului, numele persoanei si link catre blogul de la care ati primit premiul;
- Alegeti apoi un minim de 5 bloguri (sau mai multe), scrieti numele si link catre acel blog - daca se poate, motivati de ce le-ati selectat. Anuntati-le ca le-ati dat premiul “Brillante webloglive”

La randul meu, dedic cu drag acest premiu urmatoarelor pasionate in ale culinaritului:

3 Comments:

Edith said...

Dana, in primul rand te felicit pentru premiul primit, pentru ca il meriti din plin, iar in al doilea rand iti multumesc pentru ca ai considerat ca il merit si eu...
O seara faina si we frumos in continuare!

Laura said...

Danaaaa, iubita!!!...milioane de scuze ca n-am intrat pe la tine sa-mi "ridic" prea-frumosul premiu dar de-abia de 2 zile am inceput si eu sa mai respir :D
...caci, in sfarsit, Bogdi s-a hotarat sa stea la gradi pana dupa-masa la 4! :))
...sa doarma cu ceilalti colegi, iti dai seama?! :P
Ai avut tu dreptate cand spuneai ca va veni ziua in care n-o sa mai vrea sa plece de la gradi...
Doaaamne, ce chestie!!! :))

Asa ca, sperand ca nu te-ai suparat pe mine, iti multumesc acum pentru minunatul premiu...din toata inima! ;)
...si am sa vin cat de curand sa il "ridic" ...cu mii de multumiri si pupici dulci!

Sa-i pupi pe Mara si pe Tudor din partea noastra! :)

Anonymous said...

una bendición encontrarme con tu blog ,tienes recetas muy lindas y La verdad que hay que agradecer que hayan blog de esta naturaleza,te felicito por tus premios que son una bendición para tí porque muestras recetas de tradición de tu país, igual hago yo ,sólo muestro recetas ancestrales para dar a conocer mi pais Chile,un abrazo muy grande y de nuevo felicitarte por tus premios que de seguro te lo mereces.abrazos.

blogger templates | Make Money Online